Nieuws

Elk pondje gaat…

By 2 februari 2019 april 10th, 2019 No Comments

Bij het geven van een relatiegeschenk probeer je de relatie te versterken. Dat doe je het liefst met een origineel geschenk. Als voorbeeld een opvallend promotie artikel: de lepel weegschaal of digitale weegschaal lepel. Met een product ondersteuner probeer je meer aandacht op een product te vestigen. Helpt jouw bedrijf, bijvoorbeeld, bij het afvallen? Dan zou heel goed de nadruk op ‘wegen’ kunnen leggen. In combinatie met eten, is dat een perfecte aandachttrekker.

Maar als je een raadgevend bureau hebt en je wilt ‘afwegen’ benadrukken, dan is dit natuurlijk ook een hele goed product. Of in dit geval, een dienstondersteuner.

Voor een personal trainer is dit geschenk minder geschikt. Die moet het hebben van andere methodes om iemand van zijn of haar gewicht te (laten) ontdoen. Een mooi voorbeeld van een doorzetster laat deze personal trainer zien. NKTP

De boodschap die we hier mee willen geven, is dat je goed na moet denken waar je met jouw bedrijf naar toe wil. En dus ook welk geschenk daar bij hoort. Doe iets goed of doe het niet, is altijd ons motto. Met een relatiegeschenk kan je veel bereiken, ook slechte dingen. En die doen afbreuk aan je naam, je dienst of product. Laat daarom de expert, met een brede kennis van de mogelijkheden even meekijken.

Er zijn altijd associaties te maken met een product, maar onderzoek vooral of het een positief raakvlak heeft. En ook of de ontvanger er zelf wat mee kan. Dan is de waarde nog vele malen hoger.